Co dělat, pokud mám nejasnosti s platbou objednávky
V celém procesu platby může nastat několik chyb:
1. Platba byla zaslána, ale objednávka stále není vedená jako zaplacená.
Co dělat: prosím, zkontrolujte si svůj bankovní účet, zda vám byla opravdu platba stržena. Pokud se tak stalo, pak nás kontaktujte prostřednictvím emailu info@eurotrail.cz, Případně kontaktujte poskytovatele převodu:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
2. Platba převodem nebyla odeslána, protože se to nedaří odeslat.
Co dělat: zkontrolujte zadané číslo účtu a kód banky, zda je toto správně. Zkontrolujte, zda máte požadovanou sumu na svém účtu, případně, zda máte povolený požadovaný limit. Pokud vše sedí, kontaktujte nás (info@eurotrail.cz), pošleme vám QR kód pro platbu.
3. Platba online kartou nebyla odeslána, protože se to nedaří odeslat.
Co dělat: zkontrolujte zda máte povoleny platby online kartou. Pokud je toto v pořádku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@eurotrail.cz, Případně kontaktujte poskytovatele převodu:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267